Twitter Facebook Feed

salahku by sofaz


lagu yang mempunyai pelbagai makna n tafsiran yang mendalam bagi diriku...
(sekali sekale nk melayan perasaan)....

Aku bersalah padamu...
Kesal diriku meninggalkanmu
Jujur ku ingin denganmu
Aku bersalah

Adakah aku yg terlewat...
Membuat kau kembali
Kembali padaku...
Adakah ku harus menanti
Menantimu yg tak pasti
Yang tak pasti...

Ku menunggu
Menunggumu...
Ku menanti... oohh...

Aku bersalah padamu...
Kesal diriku... meninggalkanmu
Jujur ku ingin denganmu
Sungguh hatiku...

Ku berjanji...
Oh... Aku bersalah padamu...
Kesal diriku...
Meninggalkanmu
Jujur ku ingin denganmu
Sungguh hatiku...

Aku bersalah
Padamu!
Kesal diriku
Meninggalkanmu
Jujur ku ingin denganmu
Aku bersalah...
Oohh...
Sayangku...


lagu2 melayu nie banyak dihasilkan atas dasar pengalaman dan kekcewaan seseorang.. kadang-kadang kiter dpat jadiekan bait bait lagu tue sebagai aturaan dalam idup nie...
so pikir2 kanlah...

Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

2 comments:

achik_aina89 said...

oloh..jiwang karat bebeno..hahaha

Masitah Harun said...

hehehe..sekali sekale..
pe salhnyer....
ea la kan ngh keseowunkngan..huhubu