Twitter Facebook Feed

Berceriter Bukan Meluahkan

entri kali nie agak berat kowt
law ditimabang dapat r sekilo rasenyer
.....huhuhu.....

aku tepikir 1 perkarer tentang
bercerita i2 berbeza dengan meluahkan
meluahkan i2 xsamer dngan berceriter

berceriter mmg seronok
law ader bender baru yg timbul, jadi, atau muncul
mesti sakan nk berceriter
dari a-z, dari 1-100
sumer diceriter
xdek yg tertinggal
siap ader penambahan tuk cantikkn citer ag tue
time ceriter mmg fun
coz kiter dapat sampaikan sesuatu kepada owg
tpi xbermakner berceriter tue akan ekspress kan pe yg di hati

ceriter just bercakap tntg pe yg tahu
ttg pe yg owg lain bgtaw kiter
tntng pe yg kiter reka
tntg fakta
berceriter x minta pandangan
xperlu konklusi
xperlu penambahbaikan
xperlu kritikan
xperlu respon
ceriter just ceriter
kkl sebagai ceriter

law meluahkan lak
kiter bermain ngn perasaan
kiter keluarkn rse dalm hati
kiter timbulkan 1 rumusan, konklusi
kiter akan berfikir
kiter akan express emosi itu
kdang2 waktu kiter meluahkan, kiter uncontrol
kiter akn lepaskan sumer yg penah ader dalam hati
hinggakan pe yg diluahkan tue menyakitkan owg lain
kerana kiter jujur sewaktu meluahkan
xdek simpan2, xdek bodek2, xdek nk jager perasaan
meluahkan tue sebenarnya tanggapan ikhlas diri kiter trhadap sesuatu

malangnya aku suker berceriter drp meluahkan
luahan bagi aku 1 bender yg pling susah
owg xkan dapt paham pe yg aku luahkan
sbb its complicated,susah sgt
pemendam biarlah kekal sbgai pemendam
sakit just taw sendiri jek
luar nmpk cool, dalam mcm fool
but, seronok what jagi pemendam
owg susah nk paham kiter
coz kiter ader satu bender yg tersembunyi
yg owg agak bosan nk mencari
aku suker life cmnie
coz kiter ader pakej misteri
huhuhuhuhu

law pendam lelamer leh jadi giler gayernyer
but mesti ader 1 cre nk luahkan
i2 just tuan empunyer badan jek yg taw
huhuhuhuhu


aku punyer LIFE
Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: