Twitter Facebook Feed

law ko xpham, aku ag r tak pham...

aku pon tak taw r pe yang aku tulis kat title tue..aku mmg tak pham pe perkara yang sememangnya aku tak paham..banyk perkara dan bender yang aku tak paham sebenarnya..
apa yang  berlaku depan mater aku skunk nie mmg aku kurang faham..
nape eh dyeowunk nk uat camtue...no need r secret law bender tue aku dah dapat catch up..juz cakap depan2 jek...aku no hal,xkn r aku nk nyampuk sekali kot...aku maintain jek r.... kadang2 tue kiter tak taw pe yang kiter ngh pikirkan dan pe yang kiter rase ble dlaam situasi yang cmnie..aku nie kekadang cm penah gak r terpikir, alah biaq pi r bender tue, pe nk kisah kan?..bukan aku tapi dye..aku jus uat keje aku jek r...tapi tuelah, walau aku penah pikir cmtue, aku ttp gak pikir yang sebaliknya sampai kekadang aku rase cm nk terase jek..tapi aku try uat bodo jek pe yang aku rase tue..
so aku rase, baik aku uat tak taw camnie dari aku pikir yang bukan2...aku epy dye pon jadi senang.. dats all... how simple is that actually..juz me make it more complicated....
adios!!!!!!!!!!!
Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: