Twitter Facebook Feed

sepi...

mmg rase lain sangat law kiter tengok mmber2 baik kiter dah pandai bermaian dngan hari dan perasaan..
ramai kawan-kawan aku yang bercerita kat aku tentang orang istimewa dalam hidup dyeowunk... sampai ader yang send pic, mintak aku tgok pic pkwe dye kat email2...macam2 dyeowonk nie..
hepi jek tgok...ea lah kan dah ader orang yang boleh disayangi dan menyayangi..perasaan yang sentiasa didamba oleh setiap manuisa yang dihidupkan di dunia ini...
dengan umo yang makin meningkat nie, macam dah jadi trend wajib bagi setiap individu unutk mencari pasangan idp yang kirenya sehati dan sejiwa...law blik kg jke mesti makcik sedare tany dah ader yang punyer ker?..law jawab takder kang, kompen dapat satu crmah, ko tue kene cri dah dari skunk, nt dah abis study tak dak sape yang nk... 
aku pon tny r kat diri sendiri..perlu ke macam tue?..ontah laa...
bila kawan aku cter sal kisah dyeowunk, timbul gak r dalam atie aku nie rase sepi n sunyi yang amat sangat...
aku tak penah ader nasib cm dyeowunk...tpi aku pon kengkadang malan nk ambil port bender2 cmni....
so let it be.....
adios!!!!!!!!!!!!
Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: