Twitter Facebook Feed

aku windu kowunk


kawan
rase rindu kat kowunk slalu datang
law aku rindu mesti kowunk akan layan aku
msg ke cll ker
tpi tak samer law kiter jumper kan

tiap arie aku kire2 bile r kiter nk reunite semuler
byk bender yng aku nk citer
byk bender yang aku nk dengar kowunk bercerita
duduk n baring sama2
cm wk2 duk aspuri dlu
baring ramai2 pastue bercerita yang ntah per2
epi sgt rasenyer

dlu kiter kawan atas dasar diri kiter sndiri
takdek sifat berpure2
kiter xpenah cover pangai
myb coz of dlu xmatured
tpi aku suker sangt pangai yang dlu

sindrom
tue r gleran yang kowunk bg kat aku
cm pelik tpi klaka
coz ader maksud ea tersendiri kan
teringin sgt nk kowunk pggil aku sindrom sumeler
kompem teringat blik pangai pelik aku dlu

aku mmg rase rindu kat kowunk
dalam pikiran aku xpenah luper kowunk
coz kerana kowunk aku kenal erti kwan
xkisah r yang baru kena
l taw dari form 1 ag
kiter dah cm adek beradek tpi laen ayah n mak jek
dua minggu sekali blik umah lelaen
hehehehe

tak sabar rasenyer nk jumper kowunk
arap2 Allah permudahkan jalan supaya kiter berjumper
n aku sgt sayng kat kowunk
pengakuan ikhlas nie
susah taw nk uat aku ngaku...
~hahahahaha~

~aku rindu kowunk~
munah, ain, ann,adah, yati kedah, leha, zai, sue, saba, melah, maxtah, dillah, yati m, nazirah kn n j, noro, zeti, nurul, tiyal, syafiqah n ramai ag r..
walaupon ader yang aku xmention xbermakner aku tak windu taw...
sumer aku rindu juzt tgn aku xlarat plak nk tlis bebanyak...
~hehehe~

Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: