Twitter Facebook Feed

ko ~kawan~

~kawan~
kiter sudah jauh skunk
ko kat sana, aku kat sini
criter ko aku dah tak taw
walupon ko ngn aku taklah serapat ner
tapi ko r kwan aku wktu aku masih berhingus

~kawan~
aku taw ko ngh sedih
coz ko kehilngan
insan yang ko syng
aku nk bantu tpi aku malu
antra ko ngn aku trlalu byk tembok
mungkin cmnie crenyer yang aku bleh bantu
hrp ko bcer r hasil tulisanku

~kawan~
kau sebnrnyer beruntung
ko dapat rase apa itu perasaan sayang
terhadap seseorang yang penah hadir dalam hidup ko
jgn menyesal coz ko dikecewakan
jgn menyalhkan rasa syang tue gak coz ko ditinggalkan
mungkin dye buknlah penerima sayang ko yang sbnrnya

~kawan~
kdg2 bukan salh 'dye' ko ditinggalkan
mungkin ader bebrpa kekhilafan pada dri sendri yang ko tak pasan
mungkin 'dye' dah penat, jemu dan bosan
tunggu ko tak berikan balasan
n pda wktu yang sama dalam kesepian
ader seseorang yang sudi hulurkan perasaan
dats y r 'dye' sanggup trima pemberian
bukan krna tak setia n mau permainkan
cuma dia nk kepastian
dalm hubungan kowunk yang sedng berjalan
ader satu harapan

~kawan~
kiter dalam usia yang pandng trus ke hadapan
skunk maser tuk mmbina kerjaya, hubungan dan family masa depan
ko tak leh nk lambt2 pergerkan
law lambat n penat ko yang ternganga, melepas
sayang...

~kawan~
aku knl ko
mgkin tak sedalam fmily ko
tapi aku still dapt teka permainan ko
ko ader pakej yang lengkap
ko mmpu tuk perbaiki diri ko ag
ko kuat
ko matang

~kawan~
bagi aku
cinta, kasih sayang nie tak smestinya memiliki dan dimiliki
sume tue atas rancangan Yang Maha Kuasa
law cinta, kasih sayang ko tue ikhlas n diredhai
Insyaalaah, hubungan ko jua akan diberkati

~kawan~
jika aku dapt jumper ko 1 hari nt
byk perkara yang aku ingin bualkan
aku arap ko xkeberatan
k r kawan
aku chow dlu
nie bru intro taw
law ko rase ko lah'~kawan~' aku nie
mugkin nie mmg ko...

...-huhu-...






Facebook
Twitter
Yahoo
Feed