Twitter Facebook Feed

macam2 rase

Assalamualaikum....hahai....
em myb entri kali nie cm len dari entri yang sebelum ni kot. rase cm mau tulis apa yang dirasekkan saat nie dalam 1 karangan yang panjang..hahahaha..law kowunk bcer mesti penat kot..berbelit sikit....besek r, atie nie kejap elok kejep x...xtaw r pesal...
em...pada waktu, saat, detik, ketika nie,aku rase cm kesian kat diri aku sendiri plak.ntahlah...sebelum nie cm uat2 xpaham jek ngn rase diri nie..cian ko kan..sowie r..aku juz xmoh layan jek bender2 yang aku rase buang karan jek pikir...tpi tuelah penat gak pendam lelamer nie...so rasenyer kat sini jek r aku xperlu ckp kat diri sendiri, tpi juzt rase n tulis jek pe yang kau nk...(pe r yang aku merepek nie)...huhuhu...

aku cam rase sedih
tpi aku nk uat epi
aku cam rase kecewa
tpi aku nk nmpk kuat
aku cam rase tertipu
tpi aku nk betulkan
aku cam rase tertekan
tpi aku nk lembutkan
aku cm rase poyo
tpi aku nk uat yakin
aku cm rase malu
tpi aku nk uat tak taw
ak cm rase dipermainkan
tpi aku nk uat bahagia
ak cm rase perasan
tpi aku nk uat xpham
ak cm rase....
~macam2~

ntahlah...aku pon tak pasti pe yang ak rase. yang penting aku mmg rase cm2 skunk nie. kecewa.
mungkin tue ayat yang pling sesuai kot.tpi aku tak taw atas dasar pe aku kecewa.aku tak pasti perasaan aku skunk nie.myb aku juz teringin sgt nk ader perasaan cmtue..so aku cetuskan sendri perasan tue..hahahahaha..~poyoz~nileh akibtnye law mengaku diri tue xbersedia..hahahah...tgok owg cm epi jek kan...huhu..~mmg poyoz~.....ke mmg aku ader perasaan tue juzt tak moh ngaku jek ~ea ker~...ontah r....tapi law aku ader perasaan tue awat aku xepi eh...owg len law ader perasaan tue kompem mcm diawang-awangan...aku rase cm taw jek jawapnnyer~huhu~myb coz of dyeowunk ader owg tuk sedar wujudnyer perasaan tue, ak nie ne ader owg...~cian gler ko~poyo~...
apsal r malm nie jadi jiwang sgt eh..myb siang tdi kat kels dscuss sal nie kot...hahaha..terkesan sampai skunk seyh...yolah, tdie dok golongn yang memasing dah berpunyer...sowunk2 jek takdek....hahahaha...klaka tul aku nie...
wakakaka....dah r aku pon xtaw pe ag aku akan merepek law aku tulis ag...
sowie r law ader yang bcer entri ni n kowunk terpakse mkn panadol...mmg berbelit skit kot ayatnyer...rosak bahasa ngn aku....somwie....

k..
~adioz~
Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: