Twitter Facebook Feed

NO MORE!!!

Assalamualaikum...

Masuk jek tengah malam, kompem akan mulakan habit yang tak pernah nak benti iaitu mengeluh. Kali nie punya mengeluh macam agak berat sikit kowt. Dari siang tadi asyik terpikir jek perkara nie. Susah lah kalau orang lain salah faham terhadap keakraban seseorang. ~sigh~.

Dari dulu hingga sekarang, aku memang tak berminat untuk berebut dan tak suka berebut. Tak kisahlah dalam apa benda yang jadi. Kalau setakat berebut kerusi tu lain lah. Memang sejak kecil lagi kami adik beradik tak dididik untuk berebut. Ialah, dah 3 orang jek kot, apalah yang direbutnya sangat. So, sampai ke besar lah perasaan nak berebut-rebut ni kurang ada sikit dalam diri. Masalahnya sekarang ni, aku tetiba rasa macam aku tengah berebut dengan seseorang. Entah bilalah aku start berebut. Aku pon kurang pasti.

Maaflah kawan, kalau aku nampal rapat (nampak saja) dengan dia dan kenampakan tu membuatkan kamu terdetik perasaan cemburu di dalam hati. Jika kamu tidak senang dengan situasi ini, aku tak kisah kawan, aku boleh untuk tidak rapat lagi dengannya. Tiada masalah bagiku. Mungkin tanggungjawab aku sebagai kawannya sudah selesai dan mungkin tanggungjawab itu akan bermula untukmu. Aku tidak boleh untuk duduk dalam situasi berebut seperti ini kerana aku memang tidak selesa.

Tegas aku sekali lagi, aku berkawan dengannya kerana aku mahu berkawan. Hanya berkawan.



Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

1 comments:

cik @ien said...

aku pun tak suka berebut.. walau ak syg mcm mana pun pada satu2 benda or someOne tu.. i will let it go..

baik kan aku?? hahaha..


chill ya!!