Twitter Facebook Feed

Terlajak


Assalamualaikum dan selamat sejahtera....

u guys rock!!!

Pernah tak kamu semua rasa menyesal bila dah lakukan sesuatu di luar kawalan korang?.. Hajat hati nak buat atau cakap benda lain, tapi yang kelaur dari mulut lain pulak jadienyer. Ngam- ngam lah saat tue rasa macam nak tarik balik jek semua perkara tue takpon macam nak buat request untuk undur masa. Kalaulah ada konsep camtue. Tapi kalau ada pon xbest jugak kan, mana kita nak tahu apa salah kita dan dunia ini nanti jadie ibarat tiada dosa. Jika tiada dosa maka tiada jugalah pahala. So, tiadalah balasan tiadalah ganjaran.

penempekan sebentar..

Benda nie jadi tadi. Aku rasa menyesal sebab tersalah cakap, terlepas kata. Biasalah mulut kalau dah mati insurans, takdek langsung jaminan dia. Just 1 perkataan sajek yang keluar dari mulut aku nie iaitu b***h. Tapi maksud dia mendalam gak tue. Sebenarnya benda yng jadie tue simple jek, tapi disebabkan rasa tak suka + menyampah kat makhluk tue, akhirnya menjadiekan aku rasa bangga untuk menuturkan perkataan tersebut. Mula-mula macam menyesal, tapi dek kerana cakap pada hati dan diri memang nak bermusuh dengan makhluk tue, maka langsung takdek rasa nak tarik balik perkataan tue.

Entah kenapa rasa tersangatlah tak suka pada dia. Nak kata ada buat salah tue macam takdek. Tapi disebabkan angin2 luar kot yang buatkn aku tak berminat untuk ada rasa berkawan dengan orang itu. Maaflah...

Kalua diikutkan proses karma kehidupan nie, xeloklah jika kita nak bermusuh atau mencari pasal dengan orang lain sebab 1 masa nanti, nasib kita pula akan menjadi sebaliknya. Cukuplah ada perasaan xsuka jangan bermusuh sudahlah. Stop it...
Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

2 comments:

...Aku tEtAp Aku..... said...

woo..atott...spekah itu...huhu

Are-Tot Harun said...

hehehe...raksia...kihkihkih