Twitter Facebook Feed

aSYIK mENgeLUh



assalamualaikum...
em tiap arie xsah law x mengeluh
tpi 2lah
law xmengeluh maksudnyer aku xberpikir kowt
tpi byk sgt mengeluh nie xbek lak
mcm xbersyukor
em...
entahlah (mengeluh lagi~)

susah gak kan jadi owg yg byk mulot nie
tpi xpandai nk express prasaan sendiri
coz owg keliling pikir aku dah luah prasaan aku
xtually xpon
sonok sgt law berckp n berceriter
tpi byk gak yg xdi show kan
sumer nk keep dalam atie
per yg keluar just bender yg xperlukan perasaan diluahkan
ceriter sekadar ceriter
sbb 2 gak kowt
pangai ngeluh nie dah jadi cm habit aku
adoyai...

biler r dpat luah prasaan sebenr nie
pemendam sgt
nk jujur tkut mmber lari lak
takut mmber bosan pon ader gak
so
bek membosankan diri sendiri ngn ngeluh jek
huhuhuhuhuhuhuhuhu...

ntahlah kan
idup nie komplikated sbnrnyer
..................

-aku punyer LIFE-
Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: