Twitter Facebook Feed

Spain vs german



Asslamualaikum..

malam nie agak cuak n debar jek rasenyer
ea lah kn malam nie penentuan wc saper yg msuk final
tuk bertemu ngn netherlands
adoyai
cuak dowh
pagi nie match antarer spain n germany
aku dah kompem2 giler ngn spain
mesti r nk spain nyer yg menang
tpi german pon leh than gak
cm agak susah nk ke final
kalau lah kalah
kompem aku nanges xpon bad mood semacam jek
xsuker nyer prasaan cm nie
xmoh r menghrap sgt
tpi entah r

law menang lak aku kompem senyum jek esok arienyer
tpi law kalah n ader owg yg ejek n ketawakan aku
xtaw r pe respon aku kat dye nt
marah ker, tengking ker xpon xmoh ckp
emo dowh aku ngn spain nie
nm wat cmner kan
law dah fanatik mmg sush nk cover taw
spain2..
mintak2 r pagi nie
ko men ngn terbaek punyer
jgn r cpat kalut law german dah start goal taw

nk kater xmint german 2, xdek r
aku minat gak
law german ader match
aku still sokong gak
tpi memandangkan malm nie lawan ngn spain
so
xbleh r nk sokong
maap deyh german
my heart 4 spain only
huhuhuhuhuhuhu

k r
mau tenang kan atie tuk watch match pgi nie
daaaaaa.......


-aku punyer LIFE-
Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

2 comments:

D I N A S O R ! ! said...

spain menang kaan??? yay!!

Masitah Harun said...

yup!!!..spain ke final!!!!!!..arap2 wc kali nie jadie sejarah yg pling bermakner bg spain!!!...go2..hehehe