Twitter Facebook Feed

Perlukan teguran

Assalamuaikum sumer..
lamer giler xupdate ini blog
besek r
cm post yg sebelum nie
skunk nie bz ngn world cup
demam still xkebah2
selagi spain ader kt wc tue
selagi tue r demam nie masih ader
law dlm dunia sebenar
kompem aku dah kener tahan masuk wad
takut suspek HINI xpon denggi
demam xkebah2 lah katerkan
huhuhuhu

bukn lah xdek maser sgt sbnrnyer
cumer malz lak rasenyer
tpi kecian lak kat blog aku nie
kesepian keseorangan tiddak dikemaskan
oklah blog eh
skunk nie aku akan sntiasa update ko eh
toksah majuk2 ag taw

pe eh nk tulis
emmm
skrng nie aku dah masuk sem 4 kat ib nie
kirenyer dah dkt 3 taun r aku dok menempel kt kl nie
tiap arie duk itung
biler r nk abish study
xsabar nk kejer
nk cri duit
hehehehe
mater duitan sungguh
tpi sungguh per
saper xnk duitkan?
skunk nie money is everything ok

sem baru cm nk bukk buku baru jek rasenyer
cm nk ubh diri jek
ea lah kan
umo dah 21 tpi pangai cm 12
xnk ngaku diri dah beso kowt
tpi aku perlukan owg tuk tegur aku per yng aku kener ubh
aku skunk nie ngh try nk crie per keburukan pada diri aku
ader gak r yng aku dah taw
tpi aku nk ader owg len yng setuju ngn aku sal keburukan aku 2
bru aku akn berusaha nk ubah
byk gak rasenyer pangai buruk aku ader
dahtue saper lah yg nk tgurkan
selagi owg xtegor kompem aku xsdar
ea lah kan
pandangan mater owg laen ngn pndangn sendiri
so aku nkkn pndgangn yg len tue
takmoh yg jenis nk jger atie
law asyik pikir nk jager atie
smpai bebiler pon aku xberubah kan?..
so saper nk jadie judges tuk diri aku nie...
.....................

law ade yg bersedia nk tegur aku
just ckp jek ngn aku
n jgn memalu
aku akan trimer jek per luahan kowunk
kematangan tue penting...

-aku punyer LIFE-

Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

1 comments:

aien said...

mang ssh nak cari kelemahan kita apa.. tapi when u do someting.. cuba letakkan diri ko pd tempat org lain.. how they look at you.. what they are thingking.. kalo ko rase tak suke.. then.. maybe same to others..

tu je kot cara kita nak perbaiki diri.. nk harap org tegur.. ssh beb.. hehe...

eh2.. sorie r.. terpanjang plak.. ak mang suke taip menaip nieh.. hahaha