Twitter Facebook Feed

Ikan pari + nasi + iced lemon tea



Assalamualaikum...
penatnyer skunk nie!!!!
lengoh2 dah badan oi...
sbenarnyer bru blik drie amcorp mall nie
pas jek blik abish kelas kul 5 tdi
kitowunk berenam trus gerak p amcorp
konon nk tman mmber blie cd game n byr duet keter r
2 r plan asalnyer
smbil2 2 member nk bukk pose kat luar

berjln xdek r sakan na pon
tpi apsal r badan nie lmbik beno
ke sbb dah keynag kowt
maner x kenyang nyer
aku p melantak arie nie mcm2 bender
dri nasi ke mee smpai kuetiow
sumer mmber2 ak punyer aku bedal
dh mmg sedap pon mknan dye
saper nk tolak kan
nielah yg aku order


tmpat: atap-atap amcorp mall
order: nasi putih + ikan pari smbal + iced lemon tea
total:11.00 ngam2

sedap woo
kirenyer nie dah 2 kali aku p mkan kat atap2
dlu pon mkn menu yg samer cm arie nie gak
xtaw nk pilih menu per dah
nie jek yg aku berni try
tpi mmg xbleh nk sangkal r
mmg sedap woooo
licin abish aku mkn
mmg puas r


so nielah hasilnyer pas dilantak abis-abisan
sambil2 tue ader gak r mmber yg tolong mkn cikit
huhuhuhu

ALHAMDULILLAH...
kenyang nyer aku!!!!

nt law p len kali
nk order len plak r....
Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: