Twitter Facebook Feed

Broadband Mau Top UP


~Assalamualaikum~

wah!!!..sedih sangat taw nie. dah 2 arie xdapat nk online. cm gelap jek rase dunia nie kejap. Pergh!!!ayat xbleh nk blah-. ni pon dapat onlie sebb pinjam berukbend si rumate ku Cik Yana. mana p berukbend ku?..berukbend ku kene top up dulu sebelum guner coz dah sampai limit. besek r kan, law guner prepaid wiggy cmnie lah gayernyer. limited punyer. nk kater nyesal 2 idak r sgt. tpi law dah bosan cmnie, mmg cm menyesal sikit pon ader rase.


so, skunk nie lah aku kner update pe yg patot seblum tuan empunyer mau guner semuler berukbend nyer.waduh2. xberinternet ag r gayernye malam nie.wawawawawawa. bosan lagi r aku malm nie.kompem tidoq awal punyer. Yang xpuas atinyer tue, sebelum nie, leh jek law aku nk guner free wifi kat sinie. nie xsemener mener xleh lak nk connect. macam b****** jek rasenyer. ngam2 aku xleh nk guner wiggy, ngam2 tue gak r xleh nk guner free wifi. aduss lah...

sib bek lah, rummate ku nie paham penderitaan yang sdang dialami. dye mmg dah masak ngn pangai aku yng xleh nk duk senyap law xdek tenet nie. mmg comey r kamoo cik yana oi. sayang ko lebih r..


nielah rumate ku..metacih deyh....


k lah..dah mgrib nie. mau p solat n siap2 p pasar malam lak. tuan empunyer pon bakal menggunakan berukbend nyer pada malam ini...k

adios

...salam...

-tot harun-
Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: