Twitter Facebook Feed

Minggu Emosi

~Assalamualaikum~

minggu nie rasenyer minggu emosi bg aku kowt
tiap arie, tiap waktu aku maen ngn emosi
ntah r
macam2 jadie minggu nie
sumernyer berkaitan ngn mmber

1st
mmber aku terlibat dalam excident 10.10.10 bebaru nie
agak parah keadaan dye
tpi dengr citer dah stabil skunk nie
alhamdulillah
senang sikit atie rasenyer
juzt berharap n berdoa dye akan kembali seperti dulu

2nd
tetiber aku rase terasing drp mmber2 aku
atau aku yang mengasingkan diri?
entah lah
actually
biler aku rase terasing aku akn mengasingkan diri
mybe rase terasing nie aku yg cetuskan sndiri
maaflah
aku mmg mcm nie
sikap memendam aku amat tinggi
dripada aku menunjukkan emosi yg terlampau
baek aku asingkan diri jek
its better for us
tpi kadang2
aku rase aku tak sengaja dah sakitkan aite kowunk
2 sumer sbb aku susah nk cover emosi nie
xper
nt aku cover eh
kowunk pon xkan terasa ngn aku nt
mybe per yg jadie nie ader sbb
ader tujuan n motif kowunk sendiri
mybe aku xperfect sal bender2 tue kowt
xper lah
its okay

daaaa..........

EMOSI

Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: