Twitter Facebook Feed

I MISS MY OLD

-I MISS MY OLD-

yg dulu xdek tanggungjawab besar
yg dulu xpikir bender2 ke arah masa hadapan
yg dulu asyik hepi
yang dulu asyik ketawa
yg dulu xkisah per yg owg mengater
yg dulu ader style sendiri
yg dulu selalu wat owg ketawa
yg dulu suker bahagiakn owg
yg dulu suker merepek
yg dulu suker berangan
yg dulu suker usha2 owg
yg dulu sentiasa menghargai owg keliling
yg dulu xpenah pikir sal duit
yg dulu asyik menyanyi
yg dulu asyik menangis
yg dlu punyer pelbagai perasaan
yg dulu pangai cm budak2
yg dulu xberhenti berceloteh
yg dulu xkisah sal penampilan
yg dulu anti digandingkan ngn laki
yg dulu leh bermanje ngn owg sekeliling
yg dulu sentiasa jujur
yg dulu xpenah berkerut pikir masalah
yg dulu pandai wat lawak
yg dulu suker wat hal sendiri


yg dulu mungkin tidak kembali
kerana
aku dah besar
aku perlu berubah
walaupun tanpa rela
ia mesti direlakan
kerana
aku seorang anak yg perlu memikul tanggungjawab
atas keluarga dan diri sendiri
biarlah YANG DULU itu pergi
...........................

wawawawawa


sebb tiada lagi YANG DULU
kadang2 aku rase idup nie mcm bosan
nk kembali bagai YANG DULU
bagai tidak sanggup
kerana
aku hanya akan bersikap selfish jika
kembali pada YANG DULU

Dulu
aku adalah kanak2, remaja hingusan
Kini
aku sudah dewasa
yg perlu pikir masa hadapan

Babai YANG DULU
...Babai...


Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: