Twitter Facebook Feed

PERGILAH ENJOY EA!!!

Assalamualaikum

wah!!!
lga dah sikit atie nie
coz dah settle soal terminate berukbend celcom miss R
so dah kurang r satu bil
yahhhhoooooo!!!!

em..
mlm nie mmber2 cinie bincang sal nk p genting
maap r kawan
aku mmg xleh nk p
coz byk sgt halangan
soal duit salah satunya
soal laen pon ader gak
bender 2 cm xptut jek aku pikir
tpi 2 lah
aku ader pegang prinsip cmtue
maap lah
biarlah aku selesaikan sumer bender yg kdi tanggungjawab aku
bru aku nk njoy lak
susah r law nk njoy law still pikir cm2 tanggungjawab
biar selesai satu persatu
nanti2 kiter p sesamek eh



pe2 hal
kowunk p saner jager diri taw
njoy urself okeh
bwk r kenangan kat cana blik ib semuler taw
aku tumpang njoy tgok kowunk njoy
so
samat p genting eh

daaaa......
Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: