Twitter Facebook Feed

LEPAS GERAM


Assalamualaikum....

Tetiber malam nie macam nak meluahkan perasaan tak suka, serabut, rimas, menyampah, meluat, benci, serabai, dan segala perasaan yang seangkatan dengannya. Tak tahulah apsal yang aku tak minat benor ngn satu kumpulan nie. Eeeeeeee!!!!!. Memang menyampah lah. Di tambah lagi dengan meluat campur benci. Ingat senang ke aku nak cari pasal ngn orang laen kalau kowunk xcari pasal dengan aku sendiri. Kowunk ader cari pasal x?.Arap tidak ea coz aku syang kowunk. WINK!!


Gambar ini takdek kener mengena dengan entri
saje nk bgtaw nie baru pas gotong royong waktu BIG taun lepas

Reason apasal lah aku tak suker ngn mereka2 nie senang jek. Bagi aku mereka2 nie agak berlagak, perasan bagus,perasan macho a.k.a encem, budget ramai awex tergilakan n segala-galanya. Pastue macam sajek jek nak cari pasal ngn orang lain. Helloooo, kowunk ingat aku terancam ker?. Piiirraahh...xberminat okeh. Toksah lah nak wat pandangan sinis tue, pastue toksah lah jugak nak ujie2, lagi, toksah lah nak cakap slow then gelak kuat2. Konon berlagak cool macam ader mata laen yang datang memerhati. Please lah...Meluat okeh. Kowunk pikir aku nie masuk sekali ke dalam golongan pompuan2 yang minat kowunk 2. Maap lah ea, tak pernah pon terlintas kat pikiran aku nie nak bubuh nama untuk jadi fans korang. Mintak simpang okeh. Satu lagi, bawak2 bertaubatlah dari mengacau orang lain tak tentu pasal. Marah benar gayernyer.

Dahlah, xmoh panjang2. Nanti kang jadie isu. Stop sampai sini jek.



Entri di atas bukan untuk perbalahan. PEACE

Daaa....Adios...Salam

p/s:aku pown ader buat silap..maaplah ea...


Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

0 comments: