Twitter Facebook Feed

PLAN SENTIASA TAK JADI

Assalamualaikum...

Rindu rumah lah. Lamanya kira-kira nak balik umah nie. Dah mula bosan duduk sini. Kalau nk ikut ramai orang, duk kl nie best sangat. Meriah jek. Tapi sepanjang 3 tahun duk sini tak dek pon rasa meriah tue. Makin bosan dan jemu adalah. Macam blur jek aktiviti apa yang dibuat tiap arie dan hujung minggu. Nak pi beronggeng kompem-kompen lah jauh sekali. Kaki nie bukan lah sepasang anggota yang mat rajin untuk berjalan ke sana sini. Dalam hati memang teringin nak pergi macam-macam tempat. Dah plan cantik-cantik lah plan untuk satu semester. Semua tempat tue adalah tempat yang gah-gah macam genting, sunway piramid @ sunway lagoon, air terjun, i-city dan macam-macam lagi. Tapi tup tup tup bila sampai waktunya nak pergi kompem aku akan tarik diri. Tak tahulah kenapa. Mungkin memang aku dari kecil xdek minat nak
berjalan sana sini kot. Kalau pergi pon, mesti mood macam xbest jek. Entahlah sentiasa berat
hati. Kesian kawan-kawan aku yang beria nak pergi. Walaupun aku tak join sekali, korang tetap akan pergi kan. Tak payah lah pujuk aku yang sememangnya pemalas sangat nak berjalan.


Join satu catering kat klang.
Pengalaman kerja yg pertama

Selalunya,aku memang bersemangat pada permulaan, giler punya semangat lah. Tapi kalau asyik dilengahkan, semangat berkobar-kobar tadi makin pudar. Mungkin aku nie bukan jenis yang suka menunggu lama kot. Mengada betul kan. Suka sangat layan sikap macam tu. Bila tengok member-member balik dari jenjalan, macam ada jeles lah jugak. Ealah, mana tak jeles, macam-macam cerita diorang bawak balik. Seronak dan happy jek. Aku yang tak pergi ni kener lah besarkan telinga untuk mendengar dan tebalkan muka tanya apa yang best kat tempat tue. Tulah, sapa suh xpergi, padan muka, kan dah menyesal.

So, untuk sem baru nie, apa ea aktiviti yang aku dan member-member nak rancang. Ke aku still dengan perangai pemalas aku nie. Dah-dah lah Tot, cubalah pergi bersuka ria sikit. Jangan dok asyik terperuk jek dalam bilik. Jadi, azam tahun baru ini adalah NAK BUAT PLAN VACATION DAN JANGAN CANCEL LAST MINIT!!!. Fighting!

Waktu nie berbakti untuk negara
Human graphic untuk 2nd asean school games

Daaa...adios....salam

p/s: ada rancangan?


Facebook
Twitter
Yahoo
Feed

1 comments:

Aleen Aiden said...

hee.alin xpnah sampai lagi ke icity.teringin jugak nih.